بعد ميگن من مشکل دارم و گير ميدم..

 

شما بگين..امروز چند شنبه اس؟؟؟


بله درسته ....پ چرا من دلم گرفته تو اين غروبش؟


بعد ميگن غروب جمعه دلگيره..


حرف مفت..آدم بخواد دلش بگيره هروزي باشه ميگيره


دله ديگه ناقص العقل کاري به زمان و مکان نداره..


بد گفتم؟؟؟


ي چيز ديگه ميخواستم براتون بتعريفم..


اونم اينکه ديروز مترو مجاني بود..آق يک کيفي داشت


ميخواسم برم ميرداماد خونه خاله بهتر از جونم


آقا ما مسيرو مجاني رفتيم يعني همين نزديکه ميدون محسني


که پياده شديم جاتون خالي نبينيد روز بد


چند تا گل چماق گشت ارشاد واساده بودن


چنان راهي از خودم کج کردم...که ئو ساعت دور زدم که بتونم برسم خونه


نميدونم چي بگم والا..خو آقا من اصن دوس دارم گناه کنم..بايد کي يو ببينم..

شما بگين؟؟ها؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, |